woensdag 6 februari 2013

Bewegen

Als coach is het belangrijk dat je zelf ook gecoached wordt zo nu en dan. Ik kies elk schooljaar voor een andere coach om op deze manier in aanraking te komen met verschillende werkwijzen en stijlen. Dit jaar heb ik voor een beweegcoach gekozen. Zoals ik al eerder aangaf in een blog (dress for succes):sportief ben ik niet. Ik was dan ook best verbaasd dat mijn coach op de stoep stond met zijn fiets. 'Ben je er klaar voor, ik heb een plan voor vandaag.' Hij had een prachtige route uitgezet. Onderweg maakte hij me attent op de natuur, de lucht, de bomen, de geuren...het hier en nu. In een park zetten we de fiets tegen de boom en deden we (loop-)oefeningen. De ganzen bekeken ons kritisch, misschien de treinreizigers ook wel maar daar heb ik niet echt op gelet. Tijdens het fietsen en het lopen kwamen de meest uiteenlopende zaken aan de orde. Verrassend dat zo'n gesprek dan toch zo anders verloopt dan als je zit met een kopje koffie of thee. Een hele ervaring, ik kan het iedereen aanraden. Ik kwam helemaal opgeladen thuis. Ik maak vanaf deze plek dan ook graag reclame voor coachXtra
Wij zijn er van overtuigd dat er in ieder mens een overwinnaar zit. Dat het voor ieder mogelijk is om zijn of haar doel in dit leven te bereiken. Wij zijn gedreven coaches en willen samen met jou mogelijkheden zien in plaats van beperkingen, kansen creëren in plaats van te laten liggen en door te zetten ook als het moeilijk is. Onze passie is winnen en dat willen we graag doen samen met jou, of dat nou is je faalangst overwinnen, de chaos in je dagelijks leven overwinnen of een overwinning boeken in het stellen van grenzen. Wij gaan praktisch en doelgericht te werk, geen zweverig verhaal, maar actie. Wij willen je laten zien en ervaren dat je door je remmingen, angsten, passiviteit en blokkades heen je grenzen kunt verleggen en kunt komen tot een overwinning op jezelf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten